Har fått tilbake heldagsprøven i kjemi 2 og fikk 5-. hadde fra før av disse karakterene:
første halvår: to prøver, begge 4
andre halvår: en prøve ikke deltatt, 3-, heldagsprøven (5-)
Lærer vil gi meg 4 i standpunktskarakter, men vil vurdere 5
men jeg har vært syk i en ganske lang periode. har vært innlagt 3 uker på sykehus ( 2 uker første termin, 1 uke andre termin ). Har slitt med sykdom og operasjon, samt helbredelse etter operasjon. Fikk da ikke delta i en prøve, og 3- rett etter operasjonen.
Læreren sa at hun vil se gjennom igjen, og trekke in rapportene jeg har skrevet. Har levert in alle jeg kunne, som ble godkjent. Er det grunnlag for å klage til seg 5 ?
standpunktskarakter i kjemi
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Ok, har spørt om vippeprøve nå. har bare en uke igjen av skolen så jeg vet ikke om det blir noe ut av det.
-
- World works; done by its invalids
Spør på skolen din, men forskriften sier dette. Legg merke til ordet "senest".Gjest wrote:når fastsettes ksarakterene?
§ 4-12.Standpunktkarakterar i fag
Standpunktkarakterar i fag med sentralt gitt eksamen skal fastsetjast seinast dagen før fellessensurmøtet.
Standpunktkarakterar i fag med lokalt gitt eksamen skal fastsetjast seinast dagen før gjennomføringa av den første lokalt gitte eksamenen i faget på det aktuelle trinnet innanfor utdanningsprogrammet.
Så rett før fellesensur så settes karakterene? Det er ikke mulig å endre på disse etter dert?