1t, heldagsprøve
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Hei. Har nettopp hatt heldagsprøve i matematikk og fekk 54 av 60 mulige poeng (90%) og fekk 5+ som karakter, er dette rett i forhold til karakterskalaer? vet det kan variere fra prøve til prøve, men føler kanskje dette hadde holdt til 6/5 med tanke på poengsummen og de feilene jeg har fått har vert 0,5 poengs feil (små og irriterende feil
) hva tenker dere? hvor ligger sånn prosentvis skalaer på vgs med 1T matte?

-
- Lagrange
Ifølge norsk matematikkråd og Udir ligger en sekser på 94 %, dog er det mulighet for å vise skjønn.
Jeg ville prøvd å få opp karakteren ved å snakke med læreren. Personlig husker jeg at jeg fikk snakket meg opp en hel karakter i et annet fag.
“I love the man that can smile in trouble, that can gather strength from distress, and grow brave by reflection.” - Thomas Paine
Hei!matte-entusiasten wrote:Hei. Har nettopp hatt heldagsprøve i matematikk og fekk 54 av 60 mulige poeng (90%) og fekk 5+ som karakter, er dette rett i forhold til karakterskalaer? vet det kan variere fra prøve til prøve, men føler kanskje dette hadde holdt til 6/5 med tanke på poengsummen og de feilene jeg har fått har vert 0,5 poengs feil (små og irriterende feil) hva tenker dere? hvor ligger sånn prosentvis skalaer på vgs med 1T matte?
Vi skal ha matte tentamen den10. mai. Har regnet gjennom tidligere T1-eksamen.
Visst det er mulig kan du legge ut din T1 tentamen her?
Er på hytta denne helgen + imorgen, så får ikkje lagt ut evt prøven før tirsdag, men husker mangen av oppgåvene så kan skrive dem inn her senere
Denne heldagsprøven, bygget litt på forige eksamener i 1T (spesielt eksamene i 2015/2016) 

Har du mulighet til å få lagt den ut på mandags kveld ?matte-entusiasten wrote:Er på hytta denne helgen + imorgen, så får ikkje lagt ut evt prøven før tirsdag, men husker mangen av oppgåvene så kan skrive dem inn her senereDenne heldagsprøven, bygget litt på forige eksamener i 1T (spesielt eksamene i 2015/2016)

okay!matte-entusiasten wrote:Er på hytta denne helgen + imorgen, så får ikkje lagt ut evt prøven før tirsdag, men husker mangen av oppgåvene så kan skrive dem inn her senereDenne heldagsprøven, bygget litt på forige eksamener i 1T (spesielt eksamene i 2015/2016)