Gammel Putnamnøtt
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Hehe, fin observasjonAleks855 wrote:Hvor gammel kan den være? Arbitrære konstanter som likner nåværende eller nylige årstall pleier å være der fordi oppgaven ble lagd det året.
Men jeg vil likevel tro at oppgaven kan være gamlere, men de fant ut at konstant-verdien greit kan byttes ut med et årstall.

Kanskje litt små-juks i og med at jeg har sett denne før, men poster en liten spoiler løsning uansett
Har sikkert en eller annen feil i tegnsettinga der oppe, er ikke den beste på logikken mellom implikasjon og ekvivalens og misbruker begge om en annen selv om det er helt på trynet feil
Har sikkert en eller annen feil i tegnsettinga der oppe, er ikke den beste på logikken mellom implikasjon og ekvivalens og misbruker begge om en annen selv om det er helt på trynet feil

Last edited by Kay on 18/12-2018 22:23, edited 1 time in total.
Rett dette, men regner med du mener Løste den likt selvKay wrote:Kanskje litt små-juks i og med at jeg har sett denne før, men poster en liten spoiler løsning uansett

Edit: enig i det ene jeg var uenig med deg i

Derp ja, retter opp det sporenstreksMarkus wrote:Rett dette, men regner med du mener Løste den likt selvKay wrote:Kanskje litt små-juks i og med at jeg har sett denne før, men poster en liten spoiler løsning uansett
Edit: enig i det ene jeg var uenig med deg i.