Bevis ulikheten:
Lett ulikhet (vgs)
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Dette er Nesbitt's inequality.
Wikipedia presenterer i alt 9 ulike løysingar på dette problemet.
Meiner at Jensen gir den enklaste og mest elegante løysinga , men denne ligg vel utanfor vgs-pensum.
Elles meiner eg å hugse at den same ulikskapen har vore presentert i ulikhetmaraton på herverande forum.
Wikipedia presenterer i alt 9 ulike løysingar på dette problemet.
Meiner at Jensen gir den enklaste og mest elegante løysinga , men denne ligg vel utanfor vgs-pensum.
Elles meiner eg å hugse at den same ulikskapen har vore presentert i ulikhetmaraton på herverande forum.
Ved å sette på fellesnevner, faktorisere ut to ganger og forkorte blirMattegjest wrote:Ulikheit på vgs-nivå :
La a , b , c , dR
Vis at+ + + 4
som har minimunsverdi 2 for k = 1. Analogt gjelder for
Føler at eg må gi " full utteljing " til begge . Josi løyser ulikskapen heilt korrekt med det verktøyet som er tilgjengeleg på vgs-nivå.
Gustav presenterer ei meir " elegant " løysing ( AM-GM ) , men denne er ikkje med i vgs -pensum.
Gustav presenterer ei meir " elegant " løysing ( AM-GM ) , men denne er ikkje med i vgs -pensum.
Trur ikkje at AM-GM er eit tenleg verktøy her . Dessutan: AM-GM fell utanfor vgs - pensum.
ny ulikhet på vgs nivå
vis at x^8-x^5+x^2-x+1 er større enn 0 for alle x som er element i R
vis at x^8-x^5+x^2-x+1 er større enn 0 for alle x som er element i R