Sliter med 3 oppgaver. Usikker på kordan jeg skal gå fram her. Har sittet og lest og prøvd å komme til en løsning.
Er det noen som er flink i Algebra som kan hjelpe meg
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Weierstrass
- Posts: 498
- Joined: 26/02-2021 21:28
Vedk. punkt a: Hugs at a = ( pr. def. ) 1 for alle a 0
(2 ) = 2 ( regel: (a ) = a )
Vedk. punkt b: Her får du bruk for denne potensregelen ( i tillegg til regelen vi brukte i punkt a ) : ( a b ) = a b
Hugs også grunnregel: a a = a
Bruke denne framgangsmåten:
1) Løyse opp parantesane i teljar og nemnar kvar for seg.
2) Trekke saman potensar med same grunntal ( toar - potensane for seg og a - potensane for seg )
Vedk. punkt c: Her løner det seg å bruke det utvida potensbegrepet :
( * ) a = ( pr. def. )
Definisjonen ( * ) seier at vi kan flytte ein potensfaktor frå teljer til nemnar ( eller omvendt frå nemnar til teljar ), om vi berre hugsar på å skifte forteikn på eksponenten.
Denne bruken kan forenkle reknearbeidet.
Eksempel: = = 2
(2
Vedk. punkt b: Her får du bruk for denne potensregelen ( i tillegg til regelen vi brukte i punkt a ) : ( a
Hugs også grunnregel: a
Bruke denne framgangsmåten:
1) Løyse opp parantesane i teljar og nemnar kvar for seg.
2) Trekke saman potensar med same grunntal ( toar - potensane for seg og a - potensane for seg )
Vedk. punkt c: Her løner det seg å bruke det utvida potensbegrepet :
( * ) a
Definisjonen ( * ) seier at vi kan flytte ein potensfaktor frå teljer til nemnar ( eller omvendt frå nemnar til teljar ), om vi berre hugsar på å skifte forteikn på eksponenten.
Denne bruken kan forenkle reknearbeidet.
Eksempel: