Mattematikk Eksamen 2005 Oppgaver

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Nina_Klomoa

Noen som har oppgaver til Matte Ekasmen 2005 ?
Setter stor pris på det :)

Elsker dere
Gjest

Det var da fært så mange som skulle ha tak i de oppgavene da!
Er det en ny Se & Hør-konkurranse eller noe sånt!?
"Samle så mange Eksamensoppgaver i matematikk fra år 2005 som bare mulig, og vinn en istid2-vannmaskin!" 8-)

Hva med å se etter om det allerede finnes en tråd for det du lurer på FØR du lager en ny en..? :idea:

Lykke til med mattetentamen allesammen :wink:
Magnus
Guru
Guru
Innlegg: 2286
Registrert: 01/11-2004 23:26
Sted: Trondheim

Samme som første post

Kan du sende meg noen oppgaver fra del 2 da , evt. hele? :) pliiis?

mr.henka@gmail.com
HJELP

Viss du først skal sende , so kan du vel sende del 2 til Razzmus_aarflot@hotmail.com ??
rosin
Cayley
Cayley
Innlegg: 91
Registrert: 22/04-2006 18:36
Sted: Norge;)

Så mange det var som skulle ha den eksamenen da. Antar de fleste går i tiende og skal ha den i tentamen ;) Har hatt den, men ikke fått den tilbake. Når skal dere ha den (dere som vil ha tak i den:P)?
Hei!

Nivå: VG1
Info

skal ha tentamen-en på Fredag.. Kunne ønske at du som hadde den kan skrive inn noken spørsmål som du husker slik at det blir lettere for oss "noobs!" :P
bangern90
Noether
Noether
Innlegg: 40
Registrert: 16/02-2006 15:11
Sted: tønsberg

hey!
skal ha den tentamen i morgen jeg:P
trenger den egentlig ikke, men dersom noen har den+litt ekstra tid hadde det vært hyggelig å få den sendt på mail i kveld:)
mathiasbt@hotmail.com


på forhånd takk
Hasta la Victoria Siempre - To the Final Win
- Ernesto "Che" Guevara
meeg

Kan noen være så snill å sende meg noen spørsmål fra del 1 eller 2 på matte eksamen fra i fjor GG4030?
Hadde vært fint, har tentamen i morgen..

bitch159@hotmail.com
Gjest

send den til pernille_ooverli@hotmail.com og da vææærsåsnill...
Gjest

Har denne (GG4030) som tentamen i morgen. Ville vært veldig takknemmelig om noen kunne sendt meg den på walton@pcmnorge.com
Gjest

Hvor finner jeg den her? Er mange forskjellige matematikk-eksamner.
anonym

Anonymous skrev:har del 2
Mulig å få denne? :?
blonde_playgirl@msn.com
Svar