Karakter på eksamen 2006

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
Guest

Har hørt at vi ikke får vite karakteren før vi får utdelt vitnemålet, og da får vi heller ikke vite hva vi har hatt feil på. Virker ikke dette litt rart. Jeg synes alltid det er kjekt å få se hva jeg har hatt feil på, vil ikke dette være mulig på eksamen?? Noen som kan avklare dette??
adsf

tror kanskje vi får de utdelt hvis vi skal klage. Hvis du vil se på de kan du jo bare si at du vurderer å klage
uranus89
Cayley
Cayley

Jeg er ikke sikker på om du får det utdelt selv om du klager. Men har bare hørt av min mattelærer at du får aldri se eksamensbesvarelsene dine.
Men du kan spørre lærerene dine om de kan se gjennom besvarelsene dine så vurdere om det er lurt av deg å klage.
Uansett så tror jeg det blir ganske uaktuelt, fordi ofte er det tre sensorer som må bli enige om karakteren. :wink:
Guest

du får ikke tilbake prøven din, du får bare vite hva karakter du får...
så du får nok ikke se hva du gjorde feil på, nei;)
Guest

men, du kan få kopi hvis du skal klage, og du kan få tilbake kladden din
Guest

Skriftelig får du ikke før seinere,men munnlig får du nesten med det samme som du er der
Post Reply