Et Veldiiig vanskelig Mattestykke.. -_-"

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Locked
Matte-Nørden 8-)

Heii Dere!! :D
Kan dere ikke pliis hjelpe meg litt?? :oops: Jeg skal ha ne kjeeempee vanskelig prøve, og vi skal ha GANGING!! :o Ja jeg vet det er fryktelig, jeg har prøvd å protestere mot prøven, men neida.. Læreren min sier at det er noe man burde kunne i 10-ende, men jeg syntes det er HELT unødvenig og idiotisk.. :shock:
Vil helst ikke ha 3-er som jeg pleier å få, så kan ikke noen gi meg gangetabellen.. :? Værsåsnill.. :shock:
Jeg behøver den virkelig.. :o
Klemmmer Fra Matte-Nørden :D [/b]
skoglund90
Cantor
Cantor

Øøøøøh...
HuHuu^^, Spøkelse.. o.O
Guest

Matte-Nørden 8-) wrote:Heii Dere!! :D
Kan dere ikke pliis hjelpe meg litt?? :oops: Jeg skal ha ne kjeeempee vanskelig prøve, og vi skal ha GANGING!! :o Ja jeg vet det er fryktelig, jeg har prøvd å protestere mot prøven, men neida.. Læreren min sier at det er noe man burde kunne i 10-ende, men jeg syntes det er HELT unødvenig og idiotisk.. :shock:
Vil helst ikke ha 3-er som jeg pleier å få, så kan ikke noen gi meg gangetabellen.. :? Værsåsnill.. :shock:
Jeg behøver den virkelig.. :o
Klemmmer Fra Matte-Nørden :D [/b]

Å Herregud!! Gange-tabellen er lissom sååå easy da!! OMG lIssom 8-)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
2 4 6 8 10 12 14 16 18 20
3 6 9 12 15 18 21 OG NÅ ORKER JEG IKKE MER.. SORRY ASSA:: MN SKJAL LISSOM PÅ FEST SÅ DAA'aa!!
Klem Fra Smarten :wink:
skoglund90
Cantor
Cantor

Skjønn at det bare er tull da:P.. Det er bare for ¨å få oppmerksomhet:P
HuHuu^^, Spøkelse.. o.O
Knut Erik
Tyrann
Tyrann

Denne tråden virker ikke særlig seriøs, så jeg bare stenger den.
Legger dog ved gangetabellen fra 1 til 10 dersom noen skulle trenge. :wink:
Image
Locked