muntlig eksamen

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
Guest

jeg bare lurte på, siden folk skriver "jeg fikk den og den oppgaven, skal ha muntlig på onsdag" og slikt.. får dere vite hvilke tema dere skal snakke om FØR dere kommer til muntlig?? :?
jeg trodde det var slik at dere trakk oppgaven den dagen dere skulle ha muntlig :? :? :?
bliiitz

Anonymous wrote:jeg bare lurte på, siden folk skriver "jeg fikk den og den oppgaven, skal ha muntlig på onsdag" og slikt.. får dere vite hvilke tema dere skal snakke om FØR dere kommer til muntlig?? :?
jeg trodde det var slik at dere trakk oppgaven den dagen dere skulle ha muntlig :? :? :?

eg får ikkje vite det før den dagen eg kjem dit på onsdag kass tema eg ska snakke om. :S
Ingridpingri

Jeg har fått oppg min nå og jobber med å få presantert dn på en brukbar måte. det er jo Muntlig selvfølgelig da!
Guest

hei! jeg har valgt noe som heter 48 timers modellen. dvs at jeg får utdelt oppgaven 48 timer før og jeg kan forberede meg åg sånn. å på eksamens dagen viser jeg det jeg har forberedt meg på i 15-20 min også sdpør sensor og ekserminator meg spørsmål.. vis du fatter :wink: ganske greit
Guest

aha.. nå forstår jeg.. oki=)
Guest

Anonymous wrote:hei! jeg har valgt noe som heter 48 timers modellen. dvs at jeg får utdelt oppgaven 48 timer før og jeg kan forberede meg åg sånn. å på eksamens dagen viser jeg det jeg har forberedt meg på i 15-20 min også sdpør sensor og ekserminator meg spørsmål.. vis du fatter :wink: ganske greit
vi har ikke fått valget om å ha en sånn modell. Vi har bare hatt valge mellom IKT eller vanlig.
Post Reply