Hvordan får jeg plottet inn denne funksjonen på Casio kalkulatorer?
Har lett internett rundt, men finner ingenting....og boka tar kun opp Texas... Så håper noen der ute kan hjelpe meg.....
Følg(les: kopier) linken, fikk ikke til å legge det ut bilde, eller ordentlig link.... ehh....*blond*
http://www.matematikk.net/cgi-bin/mimet ... rix}\right
Håper på raskt svar!
MVH Katrine:)
Trenger hjelp til denne funksjonen på Casio CFX-9850GB+ kalk
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
Bildet og funksjonen mangler, men generelt gå inn på;
MENU--> GRAPH--> simpelthen skriv inn funksjonen din (du kan velge TYPE fra undermenyen, som y(x), parameter og polar).
MENU--> GRAPH--> simpelthen skriv inn funksjonen din (du kan velge TYPE fra undermenyen, som y(x), parameter og polar).
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
hvis du kopierer hele den linken og setter den i et eget vindu, så kommer grafen min fram.... får det ikke til på kalkulatoren fortsatt.... vet at denne ikke er kontinuerlig, men Texas klarer å få den på kalkulatoren for det, så bør kunne gå enn på Casio også... eller?
JA, skjønte det og fikk frem bildet. Men klarte ikke å tegne den på Casio. Imidlertid tegna jeg den manuelt for hånd.misskatty wrote:hvis du skjønte noe av det jeg mente nå da så klart:P
Hvis d funker på Casio kalkis, kan hende noen andre her - er mer drevne.
Het(er) det ikke funksjon med delt forskrift eller noe?
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.