Ditt forhold til matematikk.net

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Kealle
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 05/10-2006 23:08

Hei!!

Jeg vil gjerne starte denne tråden for å høre om folks forhold til matematikk.net

Personlig har denne siden og selvsagt de flinke folkene på forumet (dere vet hvem dere er! :D) hjulpet meg til å oppnå den beste karakteren i matematikk.

Dette gav meg naturligvis mersmak (hehe) og nå, forhåpentlig med deres hjelp, skal jeg ta 2mx og 3mx som privatist. Noe jeg gleder meg fryktelig til.

Matematikk.net og communityet som eksisterer her har betydd utrolig mye for meg, og jeg vil gjerne takke alle som bruker denne siden aktivt til å hjelpe og spørre! Dere har gitt meg mye motivasjon siden jeg ble medlem! Takk!:D
Kunnskap
Cayley
Cayley
Innlegg: 64
Registrert: 25/03-2007 20:11
Sted: Oslo

Kealle skrev:Hei!!

Jeg vil gjerne starte denne tråden for å høre om folks forhold til matematikk.net

Personlig har denne siden og selvsagt de flinke folkene på forumet (dere vet hvem dere er! :D) hjulpet meg til å oppnå den beste karakteren i matematikk.

Dette gav meg naturligvis mersmak (hehe) og nå, forhåpentlig med deres hjelp, skal jeg ta 2mx og 3mx som privatist. Noe jeg gleder meg fryktelig til.

Matematikk.net og communityet som eksisterer her har betydd utrolig mye for meg, og jeg vil gjerne takke alle som bruker denne siden aktivt til å hjelpe og spørre! Dere har gitt meg mye motivasjon siden jeg ble medlem! Takk!:D

Jeg er veldig veldig glad for at denne nettsiden eksisterer :D Jeg har egentlig aldrig vært flink i matematikk, men har i de siste årene fått mer interresse for matte, bla. pga. videre utdannelse. Jeg har derfor mange spørsmål, og noen av dem som blir besvart her. Jeg tror faktisk at jeg hadde gitt opp å lære matte nå, hvis ikke jeg hadde kunnet få hjelp herfra. Så til de som styrer dette, KJEMPE BRA at dere gidder :)
Jeg vet. Jeg lever ikke opp til navnet mitt. :oops:
Mayhassen
Brahmagupta
Brahmagupta
Innlegg: 374
Registrert: 30/03-2006 18:55
Sted: Brumunddal

Støtter de to innleggene over. Veldig nyttig med et slikt forum!!
Statskassa burde støttet dere, en skam at dere må drive ut fra egen lomme!
Hadde jeg ikke vært student skulle jeg donert noen kroner :wink:
Svar