Tentamen
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
-
- Fibonacci
Vi har tentamen i matte i morra og lurer på om noen har noen bra metoder for å pugge?
Martin N Folmoe
Du som bor der på andre sida av fjorden burde begynne forbredelsene ihvertfall ei uke før tentamen. Jeg bare skrev ned regler, samtidig som jeg gikk gjennom stoff jeg fikk på tentamen. Tenk nøye igjennom hva du sannsynligvis kommer til å få, gå igjennom det du kan og sjekk om du kan det ordentlig. Også går du gjennom det du sliter litt med og lærer deg det skikkelig. Du bør skrive inn regler i regelbok i mattetimene, når læreren sier noe viktig. Og oppsumér gjerne etter hvert kapittel i regelbok.
Dette hjelper sannsynligvis ikke for tentamenen din i morra, men bare ha det i hodet. Lykke til!
Dette hjelper sannsynligvis ikke for tentamenen din i morra, men bare ha det i hodet. Lykke til!
snik deg i lærerværelsen eller der de jobber med prøver og sånt, finn tentamen, den har en text med grønn bakgrunn øverst på siden, ta en og gjør alle oppgavene hjemme også leverer du den den dagen du har tentamen og legger den andre i sekken din, du kan sjekke om du har gjort noe feil i den tiden som du må være der, ikke gå for fort sånn at de blir mistenktsom
husk å gjør det i en matte time for da er lærere borte!
lykke til da;)
husk å gjør det i en matte time for da er lærere borte!
lykke til da;)