Privatisteksamen 1MY formelhefte

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
Henriette Dorothea
Fibonacci
Fibonacci

Hei alle sammen :)

Jeg skal gå opp til eksamen i 1MY om 2 uker. Jeg lurte på om det er lov å skrive notater på dataen og lime de inn på de ledige sidene? Eller må alt være håndskrevet?

Ville satt stor pris på svar :D
Takk på forhånd.
Emilga
Riemann
Riemann

Tja, hvis du har to uker på deg har du god nok tid til å skrive det ned for hånd; da kan det hende du faktisk lærer formlene óg. ;)
Henriette Dorothea
Fibonacci
Fibonacci

Emomilol wrote:Tja, hvis du har to uker på deg har du god nok tid til å skrive det ned for hånd; da kan det hende du faktisk lærer formlene óg. ;)
Takk for svaret, men det er jo ikke det det handler om :P. Når du skriver eksempler på dataen med feks. skriftstørrelse 7, så har du jo automatisk mer plass siden skrifta er så liten. Og det er det jeg trenger - masse eksempler for å kunne sammenligne dem med eksamensoppgavene. ;) Ellers står jeg ikke :S Jeg er på en måte avhengig av eksemplene. Å lære seg formelene er jo ikke noe problem, men å bruke dem - det er vanskelig !!!
ettam
Guru
Guru

Bla deg ned til mitt svar her.
Post Reply