tentamen for 9 trinn

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
ar0157
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 15
Registrert: 12/05-2008 16:24

Har noen hatt det ennå . Fra hvilken år hadde du prøven fra ( 2006 07 eller 08 ) Vis du hadde fra tentamens oppgave fra 2008 , kan du kopir alle oppgavene til meg , plizzzzz ( ar.h.93@hotmail.com) Jeg er desperat eller en god kat. for i år i matmatikk .
:)
Dinithion
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1025
Registrert: 17/01-2008 13:46

Jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men jeg kan hjelpe deg til eksamen neste år. Følg med i timene, spør om du lurer og gjør lekser :)

(Et lite off-topic tips: Ikke post eposten din i klartekst slik på Internet. Det trålet maskiner på nettet her som har som eneste formål å detektere epostadresser. De selges/brukes selv til å forpeste inboksen din med spam ar.h.93 alfakrøll hotmail punkum com eventuellt (Evt "at" istedenfor "alfakrøll") er ett bra alternativ ;))
Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Tordf
Noether
Noether
Innlegg: 24
Registrert: 18/05-2008 15:30
Sted: Kongsberg

Hadde jeg vært deg ville jeg gått igjennom alle de tidligere prøvene du har hatt(om du enda har de).. Også er tipset rett å slett å følge med i timen og gjøre lekser.... så går det meste greit.. :D
Svar