Noen som vet om et gratisprogram som kan brukes til å redigere (klippe/lime) i ei pdf-fil.
Byråkratene i utdanningsdep. er jo så hjelpsomme når de legger ut eksamensett i f.eks. 3mx, at de legger ut en masse andre fag (1Mx, 1My, 2mx, 2mz. ....) i samme fila. Dette er svært tungvint å finne fram i. Derfor trenger jeg et program der jeg kan dele opp disse pdf-filene...
Jeg vet om open-office, men er det ingen som vet om andre gratisprogrammer?
Eksamensoppgaver fra udir i pdf-format
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Er det ikke mulig å gå på print, velge hvilke sider du vil printe, og så ta print til PDF eller print til fil eller tilsvarende? (Eller er ikke MS så smarte kanskje ;P)
Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Joda, det er det jeg gjør i dag...
Men jeg ønsker å dele opp fila, slik at jeg ikke trenger å gjøre det på denne måten. Fila er stor å det er en del "jobb" å finne fram de riktige sidenenummerene. Den er ikke "indeksert". Du må bla deg fram....
Men jeg ønsker å dele opp fila, slik at jeg ikke trenger å gjøre det på denne måten. Fila er stor å det er en del "jobb" å finne fram de riktige sidenenummerene. Den er ikke "indeksert". Du må bla deg fram....