Matte eksamen 2004..har noen dem?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
IngvildS

Hei! Har noen her matte eksamen 2004????? Eller er det noen som vet hvor de ligger?? Hadde vært veldig fint om noen hadde dem..i så si i fra her eller send meg en mail: ingvild_s89@hotmail.com
Gjest #2

Jeg trenger også Avgansprøve i matematikk 2004 fra læringssenteret... Vær så snill å send meg en link eller noe decreeofj@hotmail.com
Fort :wink:
Gjest

Gjest #2 skrev:Jeg trenger også Avgansprøve i matematikk 2004 fra læringssenteret... Vær så snill å send meg en link eller noe decreeofj@hotmail.com
Fort :wink:
kan man få tak i versjon 2005 også eller?
Gjest

Selvfølgelig kan du få den kommende eksamenen. Bare henvend deg til rektor på skolen.
Bejbi06

Eg har fått sånn eksamens ting fra 2004 på skolen. esje d normalt å få sånt då? hasje alle d? :?: eg suger så kraftig i matte at d e helt skummelt =P har 4 då. *heldigvis*
Gjest

har du scanner eller digital kamera? hadde hvert utrolig gøy vist du kunne ha hjolpet meg litt!:)
Gjest

Ja, kunne du ha scannet eller tatt bilde av oppgavene???
maren

ja plis! eg o trenge ! send mail : freak_4_love@hotmail.com
Gjest

Trenger også avgangsprøve i matematikk 2004! :shock:
Gjest

Er det noen her som har Grunnskoleeksamen 2004?? hadde vært veldig bra om noen sendte den til meg.. trenger bare å være oppgavene. mail:
dan3682@hotmail.com
S.karlsen

Hallo jeg skal selv ha denne avgangsprøven fra 2004 i morgen. Har sett etter den på internett men det nærmeste jeg fant var denne siden. Har vært på læringssenteret, propaganda.net, utdanningsdirektorater o.s.v. Jeg tror vi må bare si det slik at alle for som gikk på ungdomskolen sist år var noen idiotter. Hvorfor legger de ikke ut slik på www.propaganda.net. Der finner du stiler, temaoppgaver men hvorfor ikke matte. Er de som gikk på 10. trinn sist år, ja hva skal jeg si, idioter.

Hvis det er noen som finner den så kan de scanne de eller gi ut en link på hvilken side den ligger. Helst veldig raskt, effektivitet er et nøkkelord.

Husk at dere har dem hjelp oss andre.

Hilsen S.karlsen
Gjest

Jeg har den også i morgen, så hadde vært fint hvis noen fant. Jeg fant "bare" ifra 1989 til 2003, og ikke 2004 :'(
Gjest

Jeg har tatt Avgangsprøve i grunnskole 2004. tok den forige uke. Bare ta det rolig, letteste eksamensoppgaver jeg har sett. Eneste jeg husker akkurat no er svar på oppg. 3c. Det var 112 (tror jeg...)
Gjest

Jeg hadde også blitt kjempetakknemlig hvis noen kunne sendt den til sum_35@hotmail.com
Gjest

bare å sende den til Eirik_bohn@hotmail.com , hvis noen sender den dit, kan jeg hive den opp på en webserver, så alle kan laste ned :)
Svar