Matematikk muntilg eksamen! hjelp

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
sandra91
Fibonacci
Fibonacci

HJELP!, jeg har komt opp i matte til eskamen og trenger hjelp! hva kan jeg gjøre, temaet er sommer jobb. er det noen som har hatt denne i eksamen før?, har dere noen gode råd?

vennligst svar så fort som mulig
96xy
Ramanujan
Ramanujan

Hei:)

Sidan dette er snakk om ein sommarjobb kan det kanskje vera relevant å trekkja inn noko som har med prosentrekning /rabatt, avrunding/overslag. Etc. Det kjem litt an på kva yrke du har i "sommarjobben din". Er du hjå ein bonde og plantar gran får du kanskje lønn etter kor mange granplanter du klarar å planta. I tillegg får du kanskje eit fast beløp. Ut frå dette kan du laga ein graf.

Når eg var oppe i munnlegtentamen i matematikk trekkte eg inn forskjellige tema. Du må berre knytta dei matematiske tinga litt opp til temaet. Det er matematikken som er viktigast. Slik tolka eg det etter eg hadde hatt tentamenen.
sandra91
Fibonacci
Fibonacci

Ok, takk for hjelpen. noen forslag til jordbærplukker som kan trekke karakteren høyt opp?
96xy
Ramanujan
Ramanujan

Eg antar du tenkjer på eit tema innanfor matematikk som kan trekkja karakteren opp.? Nokre spørsmål som har med likningar å gjera trur eg sensor vert imponert over. Kanskje spesielt kvadratiske likningar eller eit likningsett med to ukjende. (x og y ). Lag gjerne ei likning av dei enkle formlane som me lærte på barneskulen. T.d. l*b og pi*r^2.
sandra91
Fibonacci
Fibonacci

Tusen takk for hjelpen, setter pris på det:)
Dinithion
Hilbert
Hilbert

Det er jo bare å bruke fantasien. Du har en åker på x antall kvadratmeter, det er y antall plukkere. De plukker med en gitt hastighet. Hvor lang tid bruker de å høste jordbær? (x og y er ikke nødvendigvis ukjente, du kan sette inn tall for de, jeg bare illustrerer abstrakte eksempler).

Ellers kan du regne inntekt, lønn, fortjeneste til bonden, antall bær i en kurv, gjennomsnittsvekt, liten en lang. Det er bare å bruke fantasien.
Fry: Hey, professor. Which course do you teach?
Professor Hubert Farnsworth: Mathematics in quantum neutrino fields. I chose the name myself to scare away any students.
Post Reply