Matte eksamen 2004..har noen dem?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Gjest

hmmm....

Jeg fikk x=4 jeg.

Men jeg er dårlig i matte så jeg har sikkert feil!
uranus89
Cayley
Cayley
Innlegg: 97
Registrert: 22/01-2005 20:49
Sted: Norge
Kontakt:

Gjest skrev:hmmm....

Jeg fikk x=4 jeg.

Men jeg er dårlig i matte så jeg har sikkert feil!
du har rett x=4
Gjest

Hadde den i dag jeg :(
oppgave nr 19 var sååååå sugings :S
derre burde kunne å regne med rentefot :P
sånn derre p.a ting :P
Pytagoras er også kjekt å kunne på denne prøven...
også prosentregning. Sektordiagaram.
Volum av sylindre osv..
LYKKE TIL! :twisted:
Gjest

Hvordan var oppgave 19 da??
matte....

hallo, hadde prøva på mandag, og er den enkleste matte tentamen jeg har hatt, og jeg SUGER i matte.
husker ikke så mye fra prøva nå, men det er sikkert ikke noe vits i lenger heller for det er vel ikke flere som skal ha den.....
hmm.. ma må kunne regne om sånne omjøringer men cm, mm, cl,dl, hg, kg,mg osv osv.
dette er var en oppgave(noe lignende hvertfall): Martin skulle kjøpe 0,25 kg mandler og viste at kilo prisen var 19kr, hvor mye måtte han betale?
Volum er også viktig å kunne, også å regne med utlansk mynt(huske at man ikke ganger med hundre når det gjelder euro). kan man ikke brøk så ville jeg øvd på det, og prosent.
konstruere firkant er det en oppgave som er....
den første oppgava er at man får forskjellige opplysninger om 3 forskjellige lærerær. og såskal man plasere de i de riktige klassene(den var enkel da)
de siste oppgavene er plundrete, husker ikke helt hva det var igjen men det var en del statestikk oppgaver, sette inn i sirkel sektor.
så for man vite på en annene oppgave at en stein er så og så stor og gårdsplassen er så og så stor så skal man finne ut hvar mange steiner det er plass til tenker jeg det var...

for håpe de som skal ha den @£$"#¤ prøva for litt hjelp her... :D
Gjest

Om det faktisk er noen snille folk der ute som sitter med prøven eller noen oppgaver kan de maile dem til sweet6_6_6@hotmail.com ? Værsåsnill? Har prøva imorra... :(
Gjest

Sorry siri.. vi prøver og prøver men finner den ikke..... let us know a hvis u finner den!!!
hilsen Æ, Ø, Å
Gjest

Fikk igjen matteeksamen 2004 idag. Fikk 6/5 :)
Hvis det er noen som ikke har tatt den enda, og vil ha noen svar/spørsmål så er det bare å spørre...
Gjest

Hva var den vanskligste oppgaven da??
Og var den vansklig ellers??
Ingvild S =)
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 24/01-2005 15:28

Eg har fått t bage prøven, og har oppgavearkene, så hvis dokkår trenge di så gi beskjed: ingvild_s89@hotmail.com
Gjest

Her var en ej ikke klarte..
Hvor mye er 2x^2y
x=0,33
3y=0,5

Den vanskeligste var opg. 11
Konstruksjon av to formlike trekanter. Så finne arealet av trekantene.
Svaret skal vere ca 31,23cm^2
Linn-Linn
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 27/04-2005 17:27

hei ingvild:) kan du senna den matte prøven te meg? PliZ? ska ha an i mårå så eg trenge an raskt:P
lillevillelinn@hotmail.com
Linn-Linn
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 27/04-2005 17:27

Fikk igjen matteeksamen 2004 idag. Fikk 6/5
Hvis det er noen som ikke har tatt den enda, og vil ha noen svar/spørsmål så er det bare å spørre...

kan eg få mail adresså di elle noge? så konne du hjelpt meg litt :p
Gjest

Linn-Linn skrev:Fikk igjen matteeksamen 2004 idag. Fikk 6/5
Hvis det er noen som ikke har tatt den enda, og vil ha noen svar/spørsmål så er det bare å spørre...

kan eg få mail adresså di elle noge? så konne du hjelpt meg litt :p
Jeg vil gjerne ha den. Send den til reidarsannes@yahoo.no
Svar