Matte eksamen 2004..har noen dem?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Gjest

Hvis det er andre som har eksamen for 2004 i matte på ungdomsskolen..


SEND DEN TIL: reidarsannes@yahoo.no
Gjest

HUSK Å FÅ MED BÅDE FRAMSIDE, INFORMASJONSHEFTE ++++ alt jeg trenger!!

Send til: reidarsannes@yahoo.no
Gjest

Ett spørsmål: Hvordan kan du få igjen eksamen nå idag ?? Gjorde ikke du den i 2004 da? :roll:
Gjest

Anonymous skrev:Ett spørsmål: Hvordan kan du få igjen eksamen nå idag ?? Gjorde ikke du den i 2004 da? :roll:

Det er bare å spørre lærern din om eksamensoppgaver som har vært. Jeg har fått eksamens oppg. 2004 til å forberede meg på 2005 eksamen
Gjest

Jeg vil også ha en! Send til markus@loqal.no ! Prøve i morgen!
Gjest

Drit i det, jeg jukser ikke.

MVH Markus
sala_king

send et eksemplar av matte eksamen 2004, vær snill! send til sala_king@hotmail.com!!!! :D
Gjest

Anonymous skrev:
Gjest #2 skrev:Jeg trenger også Avgansprøve i matematikk 2004 fra læringssenteret... Vær så snill å send meg en link eller noe sala_king@hotmail.com Fort :wink:
kan man få tak i versjon 2005 også eller?
Oxydon

Hei! Jeg vil gjerne ha et eksemplar. Vi har prøven i morgen så det hadde vært fint om jeg fikk en i kveld :D

Tusen takk, send til: Mats_Jacobsen89@hotmail.com
Gjest

Anonymous skrev:Fikk igjen matteeksamen 2004 idag. Fikk 6/5 :)
Hvis det er noen som ikke har tatt den enda, og vil ha noen svar/spørsmål så er det bare å spørre...
Kunne du sende noen svar på oppgavene til meg og? Hadde den i dag og jeg lurer så svært på om jeg klarte den fint :)

plasticine1989@hotmail.com
Gjest

Kan noen sende til meg også? hadde blit super gla'!! skal ha i morra :( kyllingen_7@hotmail.com hehe.. bare send viss du gidder! :)
Gjest

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:Fikk igjen matteeksamen 2004 idag. Fikk 6/5 :)
Hvis det er noen som ikke har tatt den enda, og vil ha noen svar/spørsmål så er det bare å spørre...
Kunne du sende noen svar på oppgavene til meg og? Hadde den i dag og jeg lurer så svært på om jeg klarte den fint :)

plasticine1989@hotmail.com
Du kan få sende den til meg oxo:) kyllingen_7@hotmail.com :)
gjest

kan noe hjelpa mg...min msn oddy1989@hotmail.com :twisted: ]
gjest

Trenge hjlep te matten : kan nogen senna d te mg elle noge sånn..... min msn oddy1989@hotmail.com hhhhhhhhhjjjjjjjjjjelllllllllllllllppppp:P :arrow:
Svar