Matte eksamen 2004..har noen dem?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Gjest

Jeg skal ha denne prøven snart, og derfor lurer jeg på følgende:
- Hvilke oppgaver fikk dere i forbindelse med teksthefte, der vi selv skulle hente inn innformasjon, dvs kommunen min og på reise i Europa?
gjest

Heisann, jeg har noe som hjelper til alle som vil ha engelsk eksamen 2004, men jeg vil gjerne ha matematikk 2004 hvis det er noen som har den kan de jo sende den mot at jeg sender linken til engelsken...?? linda_kjarnes@hotmail.com :D :wink:
Gjest

Kan noen sende den til meg også? Pliiiiz!!! Hadde hvert suprt...

petter.ahlbom@gmail.com
Gjest

Anonymous skrev:Jeg har prøven!!


kan du sende den til meg? linda_kjarnes@hotmail.com????????????? :)
iyes

hei dere!

tror dere at matte-examen for 2005 blir lakt ut på en eller annen måte?;p
Gjest

Anonymous skrev:Fikk igjen matteeksamen 2004 idag. Fikk 6/5 :)
Hvis det er noen som ikke har tatt den enda, og vil ha noen svar/spørsmål så er det bare å spørre...
Hei, jeg skal ha prøven på Torsdag, så jeg lurte på om du kunne sende meg prøvene i dag, eller senest i morgen. Mailadressen er alexanderhelstad@yahoo.no
Takk på forhånd
Gjest

Hvis det er noen på forumet som har matteeksamen 2004, kunne du i så fall sende meg oppgavene. Adressen er alexanderhelstad@yahoo.no
Gjest

Du kan også sende matteeksamen 2004 til meg! Det hadde vært sinnsykt digg, jeg er elendig i matte... email: sveinungbj@hotmail.com... vi skal ha den i MORRA så det hadde vært kjekt å få den litt fort.
Gjest

Hvis det er noen på forumet som har matteeksamen 2004, kunne du i så fall være så snill å sende meg oppgavene. Adressen er williamhelstad@hotmail.com
Gjest

Hej, lurte på om noen kunne sende meg matteexsamen for både 2004 og/eller 2005.....

TRENGER MASSE HJELP!!!!!!! PLIS !!!!

SEND TIL: tinnelarsen@hotmail.com
Gjest

Hadde avgangsprøven for 2004 i dag, og jeg synes at det var den enkleste eksamenen jeg har sett!! Ikke noe å være redd for!! :D
Gjest

Gjest skrev:Hadde avgangsprøven for 2004 i dag, og jeg synes at det var den enkleste eksamenen jeg har sett!! Ikke noe å være redd for!! :D
jeg har laget fasiten til eksamensoppg.2004.. Ta kontakt med meg hvis dere er interessert. PS! Dere får også med oppgavene.

Prisen kan diskuteres. :wink:
Oyvind
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 11/04-2005 19:29

Hvis noen har prøven, kunne de ha sendt den til oyvindwp@gmail.com
\:=l
MG
Cayley
Cayley
Innlegg: 82
Registrert: 08/05-2005 23:27

Eksamenshefter kan du kjøpe på: Eksamen.com. De er veldig nyttige til å øve på eksamener og slikt.
strange little girl

Anonymous skrev:
Gjest skrev:Hadde avgangsprøven for 2004 i dag, og jeg synes at det var den enkleste eksamenen jeg har sett!! Ikke noe å være redd for!! :D
jeg har laget fasiten til eksamensoppg.2004.. Ta kontakt med meg hvis dere er interessert. PS! Dere får også med oppgavene.

Prisen kan diskuteres. :wink:
hey, kan du please sende oppgavene og fasit til oxytenis@hotmail.com ??
hadde vært veldig takknemlig, trenge all den hjelpen eg kan få.. har matte eksamen på fredag:(:(
Svar