Matteeksamen 2005!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Gjest

Hei

Noen som også kom opp i matematikk til eksamen, og har lst til å bli med å diskutere heftet vi fikk;)
PyThOn

jeg kom opp i matte...
Hao!

Æ kom opp i matte! wheey :\\\\\
Gjest

Hao! skrev:Æ kom opp i matte! wheey :\\\\\


kæm som e gla for å kom opp i matte da:S
FAAN....d e nå skiiit... :evil:
PyThOn

vet matte suger... henger på denne siden litt nå kanskje jeg lærer noe til fredag....
er jeg heldig kanskje jeg får 4 :D
Gjest

PyThOn skrev:vet matte suger... henger på denne siden litt nå kanskje jeg lærer noe til fredag....
er jeg heldig kanskje jeg får 4 :D

hehe...gjør vell du:P skal ikke ta eksamen på skolen jeg skal til oslo
å ta den der:S:S skal på sykehuset i oslo imorgen:S skal være der i 3 uker!!!men håper det går bra iallefall:P klem :wink:
Gjest

Vi ved herøy sentralskole kom opp i matte :D Yess!!!!!!!!!!
Dæ e så fette genialt.. tænk på alle di sien vi slæpp å skriv.. GE-NI-ALT!!
Gjest

Anonymous skrev:
PyThOn skrev:vet matte suger... henger på denne siden litt nå kanskje jeg lærer noe til fredag....
er jeg heldig kanskje jeg får 4 :D

hehe...gjør vell du:P skal ikke ta eksamen på skolen jeg skal til oslo
å ta den der:S:S skal på sykehuset i oslo imorgen:S skal være der i 3 uker!!!men håper det går bra iallefall:P klem :wink:
heija;)

jeg kan ikke en drit om det vi holder på med i matte nå:S hva skal jeg gjøre da?!?!hærregud....sliter litt:(
Gjest

hater matte så ******.. :twisted: :twisted: :( får jo ikke bruk for en dritt av det seinere.. men men... kan ikke noen bare legge ut prøva på nette sånn som med nasjonale prøver.. er så mye bedre det!! :D


Men lykke til allesammen da... får håpe det går bra...

klem christine
kjedelig

:x :evil: Matte duger ikke i det hele tatt! kommer ikke til å bruke det når jeg blir eldre! kom opp i matte jeg også.. håper på en 4.. tror ikke jeg får det.. men men.. lykke til dere andre... :lol:
Gjest

fy f*** så fissent matte er.... vi kom også opp i matte.... :(
JaheeY

Dette er noe DRIT...Matte av alle fag.?? det var det eg ville minst komme opp i.. Men hvis dere vil dele nokken regler med meg og en kompis så hadde det vært KONGE;) lykke til alle sammeN;)
Gjest

se på det heftet folkens.. på den derre eksamensoppg. fra 1908.. i midten der står det.. Hva blir salgsprisen pr hl naar han vil tjene 12pct.? hva er pct.?
Ice

Pct står for (PROSENT)%%%...Kom opp i matte..samma hefte som du har...Ain't it fun...
Svar