Matte eksamen 2004..har noen dem?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

anonym

hmm.. dere er ikke de eneste som skal ha matte eksamen på fredag... :) trenger veldig hjelp jeg også... ligger ikke bra an i matte så jeg trenger all den hjelpen jeg kan få... er det mulig å sende den til meg også? :wink: isåfall så send den i dag eller senest i morra...send den til holst_yo@hotmail.com
Gjest

Omg.
Jeg har ogsåeksamen i matte på fredag, supert hvis noen kan sende til meg og.
lydiaborienhatt@hotmail.com
Takktakktakktakk på forhånd.
?

hei! er det noen som går i 10ende klasse som kommer opp i matte på fredag???????????



svar fort!!
Gjest

er det noen der ute som kommer opp i matte på fredag som går i 10ende klasse, som har prøven på forhånd?!?!?!?!
i så fall svar fort!
Gjest

Anonymous skrev:er det noen der ute som kommer opp i matte på fredag som går i 10ende klasse, som har prøven på forhånd?!?!?!?!
i så fall svar fort!
pell deg over til det andre temaet:p matte eksamen 2005 :wink:
carre

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:er det noen der ute som kommer opp i matte på fredag som går i 10ende klasse, som har prøven på forhånd?!?!?!?!
i så fall svar fort!
pell deg over til det andre temaet:p matte eksamen 2005 :wink:
jaså du skal jukse :wink: :D ... kommer opp på fredag jeg, ikke før sorry
gjest

er d nogen som har engelsk oppgavane``? trenger dem straks
min msn oddy1989@hotmail.com :arrow:
gjest

Nån som har mattetentamen 2004? Kan doc sende mæ dn på birdsong_1989@hotmail.com ? hadde vært vældi flott=) har eksamen på fredag 20.05.2005...
Gjest

gjest skrev:Nån som har matteeksamen 2004? Kan doc sende mæ dn på birdsong_1989@hotmail.com ? hadde vært vældi flott=) har eksamen på fredag 20.05.2005...
Digital Blaster

Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.

Mvh,

Digital Blaster.
Oyvind
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 11/04-2005 19:29

Digital Blaster skrev:Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.

Mvh,

Digital Blaster.
Kunne du ha sendt den til meg ?

oyvindwp@gmail.com
\:=l
Gjest

Digital Blaster skrev:Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.

Mvh,

Digital Blaster.


kunne du ha sendt den til meg?
Gjest

Til de av dere som ønsker prøven: Skriv ned hotmailaddressen deres slik at jeg kan legge dere til på MSN og sende prøven. Prøver nå å få tak i informasjonsheftet og en kamerats besvarelse.

Mvh,

Digital Blaster.
Gjest

Oyvind skrev:
Digital Blaster skrev:Har skaffet avgangsprøven fra 2004. Hvis noen trenger den, bare ta kontakt med meg på forumet.

Mvh,

Digital Blaster.
hei! kunne du ha sendt den til meg oxo?
L_a_o_123@hotmail.com
Gjest

Anonymous skrev:Til de av dere som ønsker prøven: Skriv ned hotmailaddressen deres slik at jeg kan legge dere til på MSN og sende prøven. Prøver nå å få tak i informasjonsheftet og en kamerats besvarelse.

Mvh,

Digital Blaster.
L_a_o_123@hotmail.com
Svar