matte ass...=P

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
jegserbrautirosa;)

heihei=)noen som veit hva 3+4 er? :? har litt problemer med den..=P..
åsså har Jeg aldri helt skjønt poenget med gangetabellen...den er en skikkelig skrue...pleeeeease, help me!må nesten kunne litt sånn gange m 4 å 2 før jeg skal ha matte-eksamen for 10ende imorgen..:P
-eller hür?..*blunkblunk;)*[part][/part]
I'mmorethananerd

åjda snuppa...du ser ut til å trenge litt hjelp...jeg er villig til å gi deg PRIVATtimer i matte,om du trenger det... :?: :wink: kan ikke love så mye framgang,men jeg har en RÅ kalkulator du kan låne...(hvis du ikke messer opp grafene mine!!da blir det grining...)
svar da bærta...? :lol:
jegserbrautirosa;)

Ja, kalkulator..Det er sånn mini-kassa-apparat ting iks? :) Da veit jeg jo hva det er, de har det på vero moda, JC, ONLY, Osv..Men kunne jeg lånt den imorra?Så kan du låne en ordbok av meg hvis du vil :?: :D Jeg er som en liten blånisse, jeg låner å gir noe tilbake..*thæhæ..* :wink:
Er du m på den eller...? :mrgreen: ..Whohoo..:D
*nussenuss..
I'mmorethananerd

jauda...:D selvfølgelig er jeg med på den avtalen!! men jeg har ordbok, så jeg trenger ikke å få noe tilbake søta! men hva med privat timene.. :?: du skjønner..jeg har ikke så mange venner, så litt sosial omgang hadde sikkert hjulpet på personligheten...
jegserbrautirosa;)

heihei igjen alle sammen:D...har endelig funnet ut hva 3+4 er..! en mann i bikini sa til meg at det var 7..! :D ..sånne mennesker liker jeg ass!..
-VI TRENGER FLERE HJELPSOMME MENN I BIKINI :!: :!: :!: :D
hehe..han hadde innmari fiiin bikini å...*ha lyst på den..*hehe...
..jaja, får stikke en tur på H&m idag...er noen med eller?
nussenuss* :wink:
mate er gøi

heisan ale matefolk :evil:
huUUuur går'e??
ai hi d bra her ja :roll:
mate i morgon. jeg ike like så mase :oops:
jegserbrautirosa;)

hei mate er gøi..er du med på H&M idag eller?
du hørtes ut som en fin chickitaz.. :D
*GøøøøL powerz* :wink: :wink: :wink:
*nussenuss...
matte sex??

matte sex er gøy ja... ahh..3... jaja der på en 3 .. ahh ...hehe7-...
i'mmorethananerd

har du andre bikinimenn enn meg "jegserbrautirosa"?
og du andre...jeg tror du kan trenge den ordboka mer enn meg... lev vel!
jegserbrautirosa;)

Jeg har ikke øyne for andre menn i bikini enn deg, jeg :wink:
Du var vel ikke tilfeldigvis på E.B stranda for ikke så lenge siden?
Da var det kanskje deg som sa liksom at 3+4 er liksom 7..?åh, du er er miiiiiiin helt!!!!!!!!!! :D :D :D Jeg tror jeg er forelsket..!
I deg min prins, oh, du skjønne med den deilige kalkulator-minikassa-apparat tingen..I Løøøøw You..!
bli me på safari på plata en dag aknskje..?
masse hyggelige folk der.. :D
*nuss til min prins..=)
I'mmorethananerd

:D :D :D :D åhh...min lille due!! det var jo meg :D jeg elsker deg! du ser så utrolig bra ut i rosa! ser deg på E.B til sommeren... :D vi kan ha lik bikini? :D vi snakkes min kjærlighet! matematikken kaller... og du vet, det er jo det viktigste i mitt liv! jeg skal jo bli matematiker... :D lykke til på eksamen :D granskogen SATAN Algebra jammen trigonometri :D :D :D
Post Reply