Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.
Moderatorer: Vektormannen , espen180 , Aleks855 , Solar Plexsus , Gustav , Nebuchadnezzar , Janhaa
oji
18/05-2005 18:07
jeg kom opp i matte
kjønner noen oppgaven antall registrerte personbiler i tusen
Oyvind
Cayley
Innlegg: 54 Registrert: 11/04-2005 19:29
18/05-2005 18:10
År ----- Biler:
2000 ---- 1852 * 1000
2001 ---- 1872 * 1000
2002 ---- 1900 * 1000
2003 ---- 1934 * 1000
Ikke mye mer enn det å skjønne.
\:=l
Oyvind
Cayley
Innlegg: 54 Registrert: 11/04-2005 19:29
18/05-2005 18:22
Nei, men jeg sto langt foran i køen d gud delte ut iq.
\:=l
Gjest
18/05-2005 22:35
Oyvind skrev: Nei, men jeg sto langt foran i køen d gud delte ut iq.
ELLER at hun bare stod veeeeeee(...)ldig langt bak!
Gjest
19/05-2005 05:25
Oyvind skrev: År ----- Biler:
2000 ---- 1852 * 1000
2001 ---- 1872 * 1000
2002 ---- 1900 * 1000
2003 ---- 1934 * 1000
Ikke mye mer enn det å skjønne.
tusen takk
martin da MAN
19/05-2005 09:00
Oyvind skrev: Nei, men jeg sto langt foran i køen d gud delte ut iq.
Skryt litt til da, din dust!
Oyvind
Cayley
Innlegg: 54 Registrert: 11/04-2005 19:29
19/05-2005 14:22
Og obviously stod du langt bak i køen da gud delte ut eq.
Les alt om igjen, og prøv å forstå sammenhengen.
Og, JA, ironi finnes også på internet.
\:=l
Fredrik:-)
Pytagoras
Innlegg: 9 Registrert: 06/02-2005 21:54
19/05-2005 14:51
Oyvind skrev: År ----- Biler:
2000 ---- 1852 * 1000
2001 ---- 1872 * 1000
2002 ---- 1900 * 1000
2003 ---- 1934 * 1000
Ikke mye mer enn det å skjønne.
Hvorfor ganger du med 1000?
Oyvind
Cayley
Innlegg: 54 Registrert: 11/04-2005 19:29
19/05-2005 15:31
Fordi overskrifta til tabellen er "antall registerte biler i TUSEN".
Eller noe lignende.
\:=l
Fredrik:-)
Pytagoras
Innlegg: 9 Registrert: 06/02-2005 21:54
19/05-2005 15:44
Oyvind skrev: Fordi overskrifta til tabellen er "antall registerte biler i TUSEN".
Eller noe lignende.
Ah, så ikke det
Men du ser han gutten holder en regelbok og ser på regelene der, men ingen av de reglene som er der kan brukes på denne ''oppgaven''?
Oyvind
Cayley
Innlegg: 54 Registrert: 11/04-2005 19:29
19/05-2005 16:31
Den er bare til pynt tror jeg, den kan i alle fall ikke brukes på den "oppgaven".
\:=l
Gjest
19/05-2005 16:49
huff, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. kan ikke NOE matte, og har ikke fuglt med i timene på flere år! Hva tror dere vi får mest spm om? har noen forslag til hva slags oppgaver vi får??
Gjest
19/05-2005 18:16
Jeg suger oxo i matta... sitter å nerder ivei nå... samler stoff i elevboka..
når jeg fikk vite at vi kom opp i matte ble jeg lei meg az
Joakim
Fibonacci
Innlegg: 2 Registrert: 18/05-2005 12:42
19/05-2005 23:11
Anonymous skrev: huff, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. kan ikke NOE matte, og har ikke fuglt med i timene på flere år! Hva tror dere vi får mest spm om? har noen forslag til hva slags oppgaver vi får??
Anonymous skrev: Jeg suger oxo i matta... sitter å nerder ivei nå... samler stoff i elevboka..
når jeg fikk vite at vi kom opp i matte ble jeg lei meg az
Nå sliter dere. Dere sitter virkelig fint i det. Dere vil nok stryke.
...Så lykke til.