Matteeksamen 2005!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Gjest

haha onanere ja :D :lol: gutter ass ;)menne det stemmer man skal ikke runde av før på slutten ;D *matte skills kor?:p*
StyleuX
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 10
Registrert: 19/05-2005 12:26
Kontakt:

Stå opp klokka halv åtte.. ta en dusj (og noe annet :P )
Og du er opplagt til en matte eksamen..
Husk alt av verktøy da.. :D
Gjest

Anonymous skrev:Onanere, skal vistnokk booste insatsen :D
tror nokk det blir det stikk motsatte
Gjest

PyThOn skrev:jeg kom opp i matte...
Hadde vært ypperlig om vi heller hadde kommet opp i norsk ellr engelsk på skriftlig xamen.... Matte er sååå vanskelig... :twisted: :oops:
Gjest

huffe :( bare å øve godt :p haha den slo an!:p
skrive bra regelbøker å sånt!:p
men fy så strenge regler,kan jo ikke løfte ræva 2mm opp fra stolen uten å bli tatt for juks:(
berta89

jeg er engentlig glad jeg kom opp i matte og ik engelsk i hvertfall for det hadde gått ganske dorlig hehe.. men norsk kunde gått litt bra så jeg ville nok heller gått opp i det hehe :roll:

hilsen lille meg :D
Gjest

er bare glad for at jeg ikke kom opp i norsk jeg! da ville det har vært 2 dager
... og ikke minst nynorsk! det suger det!

Jeg kom også opp i matte. (desverre.) :( Har jobbet med all den matte vi har hatt i 3 år på ungdomskolen i de 2 siste dagene og er dritt lei. Jeg har ikke lest så nøye på det heftet. Er d veldig viktig?? :?
Oyvind
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 11/04-2005 19:29

Nei, bare kast det.
\:=l
HJELP

Anonymous skrev:
PyThOn skrev:vet matte suger... henger på denne siden litt nå kanskje jeg lærer noe til fredag....
er jeg heldig kanskje jeg får 4 :D

hehe...gjør vell du:P skal ikke ta eksamen på skolen jeg skal til oslo
å ta den der:S:S skal på sykehuset i oslo imorgen:S skal være der i 3 uker!!!men håper det går bra iallefall:P klem :wink:
hvorfor skal du på sykehus?:s
HJELP

Jeg å kom opp i matte! SHIT! Omtrent hele trinnet har kopiert pemsum-tingen på sida her, og limt inn i regelboka! :D Lurt, or what?:P
HJELP

Anonymous skrev:er bare glad for at jeg ikke kom opp i norsk jeg! da ville det har vært 2 dager
... og ikke minst nynorsk! det suger det!
Jeg vil mye heller komme opp i norsk enn MATTE!! Det er jo matte, ffs! Det er jo bare å finne på en historie i norsken da. Kunne godt ha hatt 3 dager norsk jeg, bare ikke matte. :P 4 å! :P
HJELP

berta89 skrev:jeg er engentlig glad jeg kom opp i matte og ik engelsk i hvertfall for det hadde gått ganske dorlig hehe.. men norsk kunde gått litt bra så jeg ville nok heller gått opp i det hehe :roll:

hilsen lille meg :D
Engelsk er myyye enklere enn matte! Har 2 i matte, og 5 i engelsk. Matte suuuger!!
HJELP

Mæ skrev:Jeg kom også opp i matte. (desverre.) :( Har jobbet med all den matte vi har hatt i 3 år på ungdomskolen i de 2 siste dagene og er dritt lei. Jeg har ikke lest så nøye på det heftet. Er d veldig viktig?? :?
Neh, ekke såå viktig å se i heftet, men man skal ta ut sånn ting fra internett fra ei avis! Så det børr du gjøre. :P
Gjest

heihei..noen andre som er drit lei a å lese på matte nå ellæ..=S jaja.. men no mi burde lese ekstra godt på?!?! no viktig i det hefte eller..?!..=s
Svar