Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.
mattemusa;) wrote:Jeg er en grrrrrrrrrøsselig deilig jente med sans for matte;)
deler noen min interresse?
-svar da vel;)?..hehe..
er jo tross alt på matematikk.net..så håper jeg får noen svar..
venter på at du skal jage meg, jeg er en mattemus..er du en katt?
svar med bill.mrk katt vil ha mus..
piiip..piiip..
mjau
Her er jeg igjen;)..mattemusa i egen perrrrrrson;D..hehe..ser jeg har fått svar..hehe.. Den er jo alltid kosli;)...piip..piip..
Hva liker dumest innenfor mattefeltet da "mons"..?
Å så fort du svarer a! vel jeg digger allermest likninger.. det er så genial du kan bruke det nesten i alle matematiske utregninger.. hva liker mattemusa da?mjau mjau.. "spilt mattespellet mons før eller?"
Her er jeg igjen;)..mattemusa i egen perrrrrrson;D..hehe..ser jeg har fått svar..hehe.. Den er jo alltid kosli;)...piip..piip..
Hva liker dumest innenfor mattefeltet da "mons"..?
Å så fort du svarer a! vel jeg digger allermest likninger.. det er så genial du kan bruke det nesten i alle matematiske utregninger.. hva liker mattemusa da?mjau mjau.. "spilt mattespellet mons før eller?"
Haha!..vitti jeg liker å likninger best, etter det liker jeg konstruksjon eller brøk, er ikke heelt 100% sikker på det da mn..=P..hehe..svarte litt fort istad for jeg var her..men nå kan jeg ikke svare mer, for skal lese til en prøve vi skal ha i matte imorgen..piip..piip..snakkes..har forressten ikke spilt "mattespellet mons" før..=P..må kanskje teste det ut..?eller hür?
hehe..
Wow da har vi noe tilfelles innenfor et tema i matematikk.. det jeg liker nest best er vel formlikheter og målestokk..
hvordan gikk matteprøven da?`6 eller?jeg syns faktisk smarte mattechicks er sexy'e.. hva syns du om smarte matematikere a?
Hvis du hadde hatt en viss lærer ved Selbu Videregående skole, så hadde du skydd matte som pesten! Fy faan så dårlig opplegg på den skolen, når lærern vår har fått en ekstra "senil uke" etter at han passerte 60, så får ikke vi vikar når han er borte.... Vi har jo faan meg krav på undervisning... Kommer til å stryke så jævli på tentamen