Go dagen!
Ville berre stille et spm - finnes det et tilsvarende forum for fysikk?
Takk
Finnes tilsvarende forum for fysikk?
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Grothendieck
Hei!
F.eks. realisten.com har forum for alle realfag, både matte, fysikk og kjemi, (ser de har en del av de samme brukerne som er her også),
Dessuten har Norsk Fysikkforum (fysikk.no) også et diskusjonsforum for vgs. nivå o.a., ellers kan jeg ikke komme på noen andre fysikkforum akkurat i øyeblikket, men de finnes sikkert ...
F.eks. realisten.com har forum for alle realfag, både matte, fysikk og kjemi, (ser de har en del av de samme brukerne som er her også),
Dessuten har Norsk Fysikkforum (fysikk.no) også et diskusjonsforum for vgs. nivå o.a., ellers kan jeg ikke komme på noen andre fysikkforum akkurat i øyeblikket, men de finnes sikkert ...
På diskusjon.no kan du spørre om fysikk (skole og leksehjelp samt teknologi og vitenskap).nøden&nåden wrote:Go dagen!
Takk
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Marie Curie, kjemiker og fysiker.
[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Woops jeg tenkte ikke lengre enn til nesetippen, burde kanskje vurdere å poste FYSIKK spørsmål andre steder...Janhaa wrote:På diskusjon.no kan du spørre om fysikk (skole og leksehjelp samt teknologi og vitenskap).nøden&nåden wrote:Go dagen!
Takk

Bygg.ing @ Hib - 2 året.
-
- Grothendieck
Skriv hvilket forum du velger da Razzy, (så kanskje jeg kommer etter), jeg tenker en fordel med realisten.com er at de har en del av "veteranene" som er her også (deriblant Janhaa har jeg sett)