Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.
Min kommentar: gamle bøker fra 1980-tallet og eldre, er ofte bedre på det vi holder på med...
Har derfor funnet meg noen ?museumsgjenstander? fra 1950-tallet på biblioteket som er blant de beste til å forklare noe av det vi skal lære
Takket være alle reformene som har vært siden?
Og at det som folk på universitetet o.a. steder , som ofte er forfattere av slike bøker, tidligere jobbet med ting som i dag er skjøvet ned til lavere nivå...
Det er bedre å stille et spørsmål og ikke få et svar, enn å ikke stille et spørsmål og ikke få et svar.
Det aller beste er enten:
å stille et spørsmål og få et svar
eller
å ikke stille et spørsmål og få et svar.
mstud wrote:Min kommentar: gamle bøker fra 1980-tallet og eldre, er ofte bedre på det vi holder på med...
Har derfor funnet meg noen ?museumsgjenstander? fra 1950-tallet på biblioteket som er blant de beste til å forklare noe av det vi skal lære
Takket være alle reformene som har vært siden?
Og at det som folk på universitetet o.a. steder , som ofte er forfattere av slike bøker, tidligere jobbet med ting som i dag er skjøvet ned til lavere nivå...
Kult, kanskje jeg skal blåse støv av noen andre bøker også.
Men på en prøve så må jeg vel vise selve utregningen? Det er klart...
Så irriterende at man ikke kan notere noe i formelheftet.