S1 på 4 måneder?
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Er nødt til å ta opp S1 eller S2 som privatist. Er det mulig å lære seg hele S1 pensumet på 4 mnd ved siden av vanlig skole??
Neei. Har 2P i år. Syns dette er rimelig lett stoff og syns det er lite utfordrende. Vil si at jeg forstår det meste i matte og har til nå vært sterk i faget...
Hvis delvis fullført 2P er din høyeste mattebakgrunn skal du jobbe meget målrettet, strukturert og "smart" for å gjøre unna S1-pensum på 4 måneder. Det avhenger selvsagt av om målet er (bare) å stå eller om du vil oppnå f.eks. 5/6.
Du skrive i post1 at du skal "ta opp" faget, men da tolker jeg deg slik at du ikke har hatt faget tidligere.
Du skrive i post1 at du skal "ta opp" faget, men da tolker jeg deg slik at du ikke har hatt faget tidligere.
Stemmer det. Jeg har ikke tatt S1 tidligere fordi jeg heller har tatt biologi nå i vg2 (har 1 valgfag i vg2 og 2 i vg3). Skal ta Biologi 2 og S2 neste år slik at jeg kan komme inn på studiene jeg vil.
Jeg har en far som er god i matte og derfor kan hjelpe meg mye hjemme
Jeg har en far som er god i matte og derfor kan hjelpe meg mye hjemme
Satser på å gå opp til privatisteksamen i S1 nå til våren. Så får jeg bare jobbe godt og håpe at det holder til en 5er. Hvis ikke har jeg en ny sjanse til høsten.