Fysikk 2 tentamen vår 2016?
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Lagrange
Har ERGO prøven laget for vår 2016. Tror læreren våres har byttet ut noen av spørsmålene, men 85%-ish er likt.Lol2 wrote:Er det noen som allerede har hatt heldagsprøve i fysikk 2, og har tilgang til den?
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Dolandyret wrote:Har ERGO prøven laget for vår 2016. Tror læreren våres har byttet ut noen av spørsmålene, men 85%-ish er likt.Lol2 wrote:Er det noen som allerede har hatt heldagsprøve i fysikk 2, og har tilgang til den?
Har du noen muligheter for å dele, evt ta biler av prøven elns? Takk
-
- Lagrange
Edit: fjernet kopibeskyttet materiale.
Last edited by Dolandyret on 03/05-2016 21:56, edited 2 times in total.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
-
- Lagrange
Ja. Laster opp seinere, fordi chrome kræsjer atm.Lol4 wrote:Har du del 2? Ellers tusen hjertelig takk skal du ha!Dolandyret wrote:
-
- World works; done by its invalids
Hei. Jeg ser at dere har lyst til å hjelpe hverandre. Det er bra, men oppgavene fra Ergo er kopibeskyttet materiale, og det kan vi dessverre ikke tillate at blir delt her uten at det kan få konsekvenser for nettstedet. Håper derfor at dere begrenser dere til å snakke OM oppgaven, men ikke deler selve oppgaven på forumet.
Mvh,
Vaktmester
Mvh,
Vaktmester
Hvorfor kan jeg ikke svare med mitt brukernavn? Må bruke nytt brukernavn hver gang, meget forvirrende
-
- Lagrange
Beklager! Var ikke klar over det. Tror jeg har fått fjernet bildene nå.Vaktmester wrote:Hei. Jeg ser at dere har lyst til å hjelpe hverandre. Det er bra, men oppgavene fra Ergo er kopibeskyttet materiale, og det kan vi dessverre ikke tillate at blir delt her uten at det kan få konsekvenser for nettstedet. Håper derfor at dere begrenser dere til å snakke OM oppgaven, men ikke deler selve oppgaven på forumet.
Mvh,
Vaktmester
Er det lov å skrive av oppgavene, eller går det under det samme?
-
- Lagrange
Til lol 1, lol 2 osv. Lag en bruker så jeg får svart på meldingene dine.
Nå er ikke jeg noen jurist, men slik jeg forstår det kan duDolandyret wrote:Beklager! Var ikke klar over det. Tror jeg har fått fjernet bildene nå.Vaktmester wrote:Hei. Jeg ser at dere har lyst til å hjelpe hverandre. Det er bra, men oppgavene fra Ergo er kopibeskyttet materiale, og det kan vi dessverre ikke tillate at blir delt her uten at det kan få konsekvenser for nettstedet. Håper derfor at dere begrenser dere til å snakke OM oppgaven, men ikke deler selve oppgaven på forumet.
Mvh,
Vaktmester
Er det lov å skrive av oppgavene, eller går det under det samme?
skrive om oppgavene, skrive dem av, fargelegge dem eller lage et skuespill. Det eneste lærebokforfatterne har gjort er å sette sammen en oppgavesamling, de har ikke funnet på oppgavene. Åndsverkloven beskytter bare deres fremstilling av lærestoffet (i det formatet de har utgitt det) og ikke fysikken ei heller din versjon av samme greia.
Men mr. vaktmester hvorfor gjelder ikke dette samme tullet eksamensoppgaver? Udir har i alle fall beskyttet sine eksamener med passord for å unngå distribusjon utenom skolen.