Feilmeldinger i geogebra

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
Marius_B_Mahiout

Jeg får feilmelding ved enkelte kommandoer i GeoGebra, bland annet får jeg ikke brukt Løs, NLøs og CLøs kommandoene, får bare opp liste med de ulike variantene av LøsODE.

Jeg forsøkte å laste ned en tidligere versjon da jeg mistenkte disse kommandoene muligens ikke har blir implementert i GeoGEbra 5.0 men til ingen nytte. Skal sies at jeg bruker operativsystemet Linux Ubuntu, vet noen om dette kan være årsaken?

Takker på forhånd!
Kjemikern
Guru
Guru

Marius_B_Mahiout wrote:Jeg får feilmelding ved enkelte kommandoer i GeoGebra, bland annet får jeg ikke brukt Løs, NLøs og CLøs kommandoene, får bare opp liste med de ulike variantene av LøsODE.

Jeg forsøkte å laste ned en tidligere versjon da jeg mistenkte disse kommandoene muligens ikke har blir implementert i GeoGEbra 5.0 men til ingen nytte. Skal sies at jeg bruker operativsystemet Linux Ubuntu, vet noen om dette kan være årsaken?

Takker på forhånd!

Hva slags feilmeldinger?
Post Reply