Er det noen som vil dele svarene sine fra eksamen?
2P eksamen høst 2016
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
Tar2Psomprivatist
- Noether

Hei, jeg har løste alle oppgavene og er sikker på at jeg fikk de riktig så ser du etter et løsningsforslag eller bare svarene på oppgavene.
-
Mariii
Supert hvis du vil det
Løsningsforslag hadde vært veldig fint, men bare svarene funker også. Skal bruke det til å sjekke svarene mine.
-
Tar2Psomprivatist
- Noether

a
Last edited by Tar2Psomprivatist on 23/11-2016 22:57, edited 1 time in total.
-
Tar2Psomprivatist
- Noether

Ja, jeg har de men er usikker på hvordan man får de over hitNiina wrote:Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke
-
Niina
Hmm, kan du ta bilde av hver side, legge det inn på pcen, lime de inn i word og formatere som PDF-fil og laste det opp hit? Hørtes latterlig tungvindt ut, men er fort gjort. Hadde vært overlykkelig hvis du hadde kunne gjort det. Min eksamensvakt tok fra meg oppgaveheftetTar2Psomprivatist wrote:Ja, jeg har de men er usikker på hvordan man får de over hitNiina wrote:Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke
Får du ikke logget inn i PAS etter at du kan ta opp hjelpemidler og laste ned eksamen derfra? under eksamen altså?Niina wrote:Hmm, kan du ta bilde av hver side, legge det inn på pcen, lime de inn i word og formatere som PDF-fil og laste det opp hit? Hørtes latterlig tungvindt ut, men er fort gjort. Hadde vært overlykkelig hvis du hadde kunne gjort det. Min eksamensvakt tok fra meg oppgaveheftetTar2Psomprivatist wrote:Ja, jeg har de men er usikker på hvordan man får de over hitNiina wrote:Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke
-
Tar2Psomprivatist
- Noether

Får du ikke logget inn i PAS etter at du kan ta opp hjelpemidler og laste ned eksamen derfra? under eksamen altså?[/quote]
Jo, det får man sikkert men ingen som gjør det.
Jo, det får man sikkert men ingen som gjør det.
-
Tar2Psomprivatist
- Noether

Du kan se mye av eksamensettet for 2P hvis du ser på han som la ut eksamenssettet for 2PY
-
Guest
[/quote]
Får du ikke logget inn i PAS etter at du kan ta opp hjelpemidler og laste ned eksamen derfra? under eksamen altså?[/quote]
jammen, det tenkte jeg ikke over.. Skulle ha gjort det
jammen, det tenkte jeg ikke over.. Skulle ha gjort det