matteeksamen 1mxy 2006...

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
aina1986@hotmail.com

IIIIk... 4 dager igjen til eksamen og sitter å har litt panikk over hva jeg skal lese mer på.. har vært igjennom boka og føler at jeg har fått med meg det meste og er sikker på en del ting og det føles bra... :) Men føler også at kanskje jeg skulle gjort mer og sånn... er litt nervøs for oppgavene og angsten begynner å komme.. har hatt problemer med slikt før men håper at det blir bedre denne gangen og at det ikke vil ødelegge på eksamensdagen..
Noen som har noen gode råd til eksamensforberedelser? Jeg har prøvd å sovet en del og trent. Jeg klarer ikke å sitte å pugge i evigheter heller..

På forhånd takk:)
*Sorcerer*
Cantor
Cantor

Du kan tenke litt på om det er noe du er ekstra dårlig i og gå igjennom det på nytt. De siste dagene før eksamen burde du derimot ikke gjøre noe særlig matematikk særlig ikke hvis du har pugget mye i det siste. Hjernen din trenger da litt tid til å ordne det du har lært. Så ta det med ro ikke tenk på matte hvis du har gått igjennom mye matte, gjør noe helt annet.
Post Reply