Løsning til 2MX eksamen?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
Maddix
Noether
Noether

Jeg lurte på om noen har noe løsningsforslag til 2MX eksamen, kanskje en henvending til et annet innlegg på Matteprat? Fikk 4 på den og lurer veldig på hva jeg har gjort galt.
You got to cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice!
kalleja
Ramanujan
Ramanujan

Maddix wrote:Jeg lurte på om noen har noe løsningsforslag til 2MX eksamen, kanskje en henvending til et annet innlegg på Matteprat? Fikk 4 på den og lurer veldig på hva jeg har gjort galt.
Er det overhode ingen mulighet for å få se på eksamen din? eller får man bare vite karakter
Maddix
Noether
Noether

Jeg fikk utlevert en kopi av eksamen, men de har ikke skrevet ned hva som er galt eller gitt poeng. Den forble urørt...
You got to cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice!
Guest

hva fikk folka på matteeksamen? jeg fikk 6... lurer på om jeg noen gang får vite hvor mange poeng jeg fikk..
Guest

Jeg fikk bare 5 :cry: :cry: :cry:
Guest

Anonymous wrote:Jeg fikk bare 5 :cry: :cry: :cry:
Det er nå ikke gale det vel?
Guest

Egentlig ikke, men tror jeg var ganske nær en sekser. Læreren fortalte at jeg hadde strøket over flere rette svar, og gitt de gale svarene .... Men skitt au, livet går nå videre

:lol: :lol:
Guest

Anonymous wrote:Men skitt au, livet går nå videre

:lol: :lol:
Nettopp!
Post Reply