Gjorde en STOOOR slurvefeil fordi jeg tydeligvis kun leste halve oppgaven

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Da ligger du på grensen mellom 5 og 6. Kanskje det heller litt mot 5.stimorolextra wrote:Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
Kan det ikke bli karakteren 5/6 da? Eller 6- siden det kun var en slurvefeil? Usikker på om læreren skjønner at det var en slurvefeil daDolandyret wrote:Da ligger du på grensen mellom 5 og 6. Kanskje det heller litt mot 5.stimorolextra wrote:Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
stimorolextra wrote:Kan det ikke bli karakteren 5/6 da? Eller 6- siden det kun var en slurvefeil? Usikker på om læreren skjønner at det var en slurvefeil daDolandyret wrote:Da ligger du på grensen mellom 5 og 6. Kanskje det heller litt mot 5.stimorolextra wrote:Hvilken karakter får jeg om jeg mistet 6 poeng på heldagsprøven i matte (av totalt 60 vil jeg tro)?
Gjorde en STOOOR slurvefeil fordi jeg tydeligvis kun leste halve oppgaven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er i samme posisjon her.. Bare slapp av, det kommer sikkert til ordne seg. Alle kan ha en dårlig dag!stimorolextra wrote:Åh, får bare håpe på at dette ikke gjør at 6eren som jeg har hatt i standpunkt (til jul) ryker.![]()
Så ufattelig kjipt, og er så sint på meg selv!! Klarer ikke slutte å tenke på det.