Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.
Moderators: Aleks855 , Gustav , Nebuchadnezzar , Janhaa , DennisChristensen , Emilga
vidarl
18/04-2006 12:31
[tex]\Pi{} \cdot \int _0 ^{\ln{4}} \left( e^x -1 \right)^2[/tex]
Leitar etter løysinga på dette. Merk at eg vil helst berre ha måten å gjere det på, ikkje nødvendigvis ei ferdig løysing.
Har prøvd med substitusjon (usikker på om dette var rett gjort, så kan vere rett metode), andre kvadratsetning.
Takk for alle svar
Guest
18/04-2006 13:26
vidarl wrote: [tex]\Pi{} \cdot \int _0 ^{\ln{4}} \left( e^x -1 \right)^2[/tex]
Leitar etter løysinga på dette. Merk at eg vil helst berre ha måten å gjere det på, ikkje nødvendigvis ei ferdig løysing.
Har prøvd med substitusjon (usikker på om dette var rett gjort, så kan vere rett metode), andre kvadratsetning.
Takk for alle svar
I slike tilfeller så kan det være enklest å gange ut synes jeg.
[tex](e^x-1)^2=e^{2x}-2e^x+1[/tex]
Da kan du bare integrert hvert enkelt ledd
Guest
18/04-2006 14:03
Anonymous wrote: vidarl wrote: [tex]\Pi{} \cdot \int _0 ^{\ln{4}} \left( e^x -1 \right)^2[/tex]
Takk for alle svar
Problemet då er at vi får feil svar...
Guest
18/04-2006 14:33
Anonymous wrote: Anonymous wrote: vidarl wrote: [tex]\Pi{} \cdot \int _0 ^{\ln{4}} \left( e^x -1 \right)^2[/tex]
Takk for alle svar
Problemet då er at vi får feil svar...
[tex]\Pi\int _0 ^{\ln{4}}(e^{2x}-2e^x+1)[/tex]
[tex]\Pi[\frac{1}{2}e^{2x}-2e^x+x)]^{ln4}_0[/tex]
[tex]Antar\ \Pi=\pi[/tex]
[tex]\pi[(\frac{1}{2}e^{2ln4}-2e^{ln4}+ln4)-(\frac{1}{2}-2+0)][/tex]
[tex]\pi(\frac{1}{2}e^{2ln4}-2e^{ln4}+ln4+\frac{3}{2})=\pi(8-8+ln4+\frac{3}{2})=\pi(\frac{3}{2}+ln4)=[/tex]