Matteeksamen! :)

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Post Reply
Gjeest

Jaja.. Klart for matteeksamen da.. Var egentli gla for at jeg kom opp i det.. Gleder meg litt men gruer meg også litt.. hehe:) men ialle fall lykke til til ALLE som skal ha examen imårå... Wish me luck too.. Alle sammen får vell ha med formelbøker? Jeg har 4.. hehe :)

Men vi får bare 5 oppgaver på Del 3, ifjor var det 6 da..

Den i fjor var jyyysla vanskelige.. Gikk ikke bra med meg på dn.. Ligger på 5 - 6, fikk 4(-) på den ifjord som vi brukte til tentamen i år.. Uff skuffa ja.. men håper på å holde standpunkte på 5 nå da..

Kleeeem til alle som skal ha matteexamen imårå å norsk på tirsdag å onsdag... Lykke te, d går nokk bra ska dere se!! :) * koos *
bliiitz

Gjeest wrote:Jaja.. Klart for matteeksamen da.. Var egentli gla for at jeg kom opp i det.. Gleder meg litt men gruer meg også litt.. hehe:) men ialle fall lykke til til ALLE som skal ha examen imårå... Wish me luck too.. Alle sammen får vell ha med formelbøker? Jeg har 4.. hehe :)

Men vi får bare 5 oppgaver på Del 3, ifjor var det 6 da..

Den i fjor var jyyysla vanskelige.. Gikk ikke bra med meg på dn.. Ligger på 5 - 6, fikk 4(-) på den ifjord som vi brukte til tentamen i år.. Uff skuffa ja.. men håper på å holde standpunkte på 5 nå da..

Kleeeem til alle som skal ha matteexamen imårå å norsk på tirsdag å onsdag... Lykke te, d går nokk bra ska dere se!! :) * koos *

Tuuuusen takk, lykke til du og:)
uansett kossen det går, e det ikkje live som står på prøve.
Ikkje bli for skuffa kem no enn det skjer med:)

Lykke til<3
Hønepøne
Noether
Noether

Lykke til til deg og alle andre!!! Dette går bra! (lov å håpe :P)
Steinur
Noether
Noether

Kom også opp i matte. det kommer til å gå kjempefint :)

tips: ikke stress
Post Reply