Jaja.. Klart for matteeksamen da.. Var egentli gla for at jeg kom opp i det.. Gleder meg litt men gruer meg også litt.. hehe:) men ialle fall lykke til til ALLE som skal ha examen imårå... Wish me luck too.. Alle sammen får vell ha med formelbøker? Jeg har 4.. hehe
Men vi får bare 5 oppgaver på Del 3, ifjor var det 6 da..
Den i fjor var jyyysla vanskelige.. Gikk ikke bra med meg på dn.. Ligger på 5 - 6, fikk 4(-) på den ifjord som vi brukte til tentamen i år.. Uff skuffa ja.. men håper på å holde standpunkte på 5 nå da..
Kleeeem til alle som skal ha matteexamen imårå å norsk på tirsdag å onsdag... Lykke te, d går nokk bra ska dere se!! * koos *
Gjeest wrote:Jaja.. Klart for matteeksamen da.. Var egentli gla for at jeg kom opp i det.. Gleder meg litt men gruer meg også litt.. hehe:) men ialle fall lykke til til ALLE som skal ha examen imårå... Wish me luck too.. Alle sammen får vell ha med formelbøker? Jeg har 4.. hehe
Men vi får bare 5 oppgaver på Del 3, ifjor var det 6 da..
Den i fjor var jyyysla vanskelige.. Gikk ikke bra med meg på dn.. Ligger på 5 - 6, fikk 4(-) på den ifjord som vi brukte til tentamen i år.. Uff skuffa ja.. men håper på å holde standpunkte på 5 nå da..
Kleeeem til alle som skal ha matteexamen imårå å norsk på tirsdag å onsdag... Lykke te, d går nokk bra ska dere se!! * koos *
Tuuuusen takk, lykke til du og:)
uansett kossen det går, e det ikkje live som står på prøve.
Ikkje bli for skuffa kem no enn det skjer med:)