hei:)
viss eg har ein ulikskap å eg løyse den med den andregradsformelen sio likningo er -5t^2+12t-4<0, å får to ulike svar, so er 0,4 og 2.
problemet er at eg berre treng det eina svaret, altså 0,4. kan vera at eg har misforstått oppgåvo eller nåke, men d eg lurte på va om eg berre kunne droppa d eina svare, sio d e d andra som e rett??
(forvirra)
Ulikskap!!!!:S
Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Euler
Skjønner ikke helt hva du lurer på (hold deg til bokmål eller nynorsk). Hva mener du med at du bare trenger 0.4?
I utgangspunktet lager du et fortegnsskjema for å løse slike ulikheter. Venstresiden faktoriseres til (x - 0.4)(x - 2). Tegner du opp et fortegnsskjema ser du at uttrykket er negativt når [tex]x \in \langle 0.4, 2 \rangle[/tex], eller med andre ord når x > 0.4 og x < 2.
I utgangspunktet lager du et fortegnsskjema for å løse slike ulikheter. Venstresiden faktoriseres til (x - 0.4)(x - 2). Tegner du opp et fortegnsskjema ser du at uttrykket er negativt når [tex]x \in \langle 0.4, 2 \rangle[/tex], eller med andre ord når x > 0.4 og x < 2.
Elektronikk @ NTNU | nesizer
Okey, eg trur eg held meg til nynorsk. Men for at det skal bli enklare å forklara så kan eg skriva inn sjølve oppgåva:
Vi kastar ein stein rett opp i lufta. Etter t sekund er steinen h(t) meter over bakken, der h(t)=-5^2+12t
Finn ved å løyse ein ulikskap ved rekning kva tid steinen er 4m over bakken.
Å då tenkte eg at eg kunne sette det opp slik: -5t^2+12t<4 altså -5t^2+12t-4<0. For veit ikkje kva anna måte eg kan gjere det med ulikskap. Men poenget er jo at eg skal ha eit esakt tal (i dette tilfellet 0,4, som eg fann ut ved å bruke kalkulator, men også ved andregradsformelen)
skjønar du problemet mitt?
(på forhand takk:))
Vi kastar ein stein rett opp i lufta. Etter t sekund er steinen h(t) meter over bakken, der h(t)=-5^2+12t
Finn ved å løyse ein ulikskap ved rekning kva tid steinen er 4m over bakken.
Å då tenkte eg at eg kunne sette det opp slik: -5t^2+12t<4 altså -5t^2+12t-4<0. For veit ikkje kva anna måte eg kan gjere det med ulikskap. Men poenget er jo at eg skal ha eit esakt tal (i dette tilfellet 0,4, som eg fann ut ved å bruke kalkulator, men også ved andregradsformelen)
skjønar du problemet mitt?
(på forhand takk:))
-
- Euler
Syns det minner om Stord-dialekt ja (er derfra selv, så burde vel forstå det, men den kan bli ganske kryptiskRealist1 wrote:Er du fra Stord eller noe?

Last edited by Vektormannen on 24/03-2008 22:48, edited 1 time in total.
Typisk Sunnhordlandsdialekt. Jeg gjetter Bømlodialekt - Nord for Moster en plass? (Er selv fra Bømlo). Hvis jeg har rett, tror jeg det blir vanskelig å finne ut hvem du er uansett, med mindre du kommer fra Agasøster. Bor du på Stord, vektormannen?
-
- Euler
Jeg bor på Stord ja.