Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Skape interessen hos flere individer.MatteNoob wrote:Ja, vi må passe på forumet, men hva snakker du egentlig om????
W T FWentworth wrote:Hvis det er "kalaset" så er det opp til en hver å konkludere det eventuelt.Ettersom jeg fortsatt kan se trengte ikke det innlegget fortsatt å stå der siden det da holdt med det som står, dessuten skal man få hint her og ikke hele forklaringen, er en måte å la de nybegynnerne også få lære, ellers blir det på en måte å slå opp i boka,men den har vi jo. Utover det holder det med informasjonsrikt lærdom som vi har tilgang til her i forumet.Det er bare å søke etter det man lurer på eventuelt,stor lærdom fra penumet som er tilgjengelig her,administratorene har gjort det morsomt med tex og latex språkene, det setter jeg pris på da jeg får bruk for disse språkene i fremtiden som dataingeniør . Einstein sa: Alt skal være så enkelt som mulig men ikke enklere.
Igjen hoster du opp ett av Einsteins sitater. Tror du han hadde vært stolt av at du driver og siterer ham hele tiden? Hva med å forsøke å komme opp med noe glupt selv, fremfor å gjengi andre hele tiden?Wentworth wrote:Fantasi er mer viktig enn kunnskap.
Ja, hadde du bare skjønt sitatet, istedenfor å bare sitere det.Wentworth wrote:Silence is Golden!