trenger en hjelpende hånd :P

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
=)

9a - 5 a - 3
_______ - _________

6 2
STCAB
Noether
Noether
Innlegg: 49
Registrert: 01/02-2005 23:45
Sted: Stavanger

4a-3


Seriøst? Kan du ikke dette?
Ja... nei... hæ?
administrator
Sjef
Sjef
Innlegg: 883
Registrert: 25/09-2002 21:23
Sted: Sarpsborg

Man kan vel ta for gitt at svært få spør om oppgaver de allerede vet svaret på :wink:

Det er da ikke flaut å spørre, men slike kommentarer fører kanskje til at færre tør :?:

MVH
Kenneth
=(

det var jo ikke sånn den skulle være heller du ikke et minus stykke :evil: ehhhh det skulle være en ligning men ble feil når den kom opp :cry:

så der fikk du den......spør jo ikke om minus stykker..... :roll: men tenk om noen gjør det ,,,,da kan man ikke være så stor i kjeften like vell du sikkert er flink i matematikk bør ikke alle være det takk for att du var så hyggelig bør ikke tro jeg er helt blond :twisted:

takk til deg over :lol: helt enig


somsagt skulle ikke være et "minusstykke" litt hyggligere oppførsel hadde vell vært bra 8-)
=)

greier så enkle ligninger blir jo almost like minusstykker :P
STCAB
Noether
Noether
Innlegg: 49
Registrert: 01/02-2005 23:45
Sted: Stavanger

For det første var jeg bare litt skeptisk fordu du sendte oppgaven to ganger.

Og for det andre, så trodde jeg ikke 62 ikke var en del av oppgaven... det så ut som signaturen. Men kom på nå at Gjestebrukere ikke har signatur :oops:

Og... skal du ha ting slik du skriver det før det blir postet, sett slike på det.

Kode: Velg alt

 Hurra! 
Ja... nei... hæ?
=)

ja ok :D jeg forstår 8-) ble litt surr ...... rotekopp er jeg,fikk det ikke til å bli ordentlig så ble av den grunn "litt" hissig :P men foresten er nesten så tragisk at jeg kunne sendt så lette spørsmål :lol: haha men nei ...... :P hoppsjolla hej
Anonym

administrator skrev:Man kan vel ta for gitt at svært få spør om oppgaver de allerede vet svaret på :wink:

Det er da ikke flaut å spørre, men slike kommentarer fører kanskje til at færre tør :?:

MVH
Kenneth
Nå tør jeg ihvertfall ikke å spørre mer. :shock:
STCAB
Noether
Noether
Innlegg: 49
Registrert: 01/02-2005 23:45
Sted: Stavanger

Nja... du spør jo anonymt :wink:
Ja... nei... hæ?
=)

haha :lol: Det stemmer det.....Kan jo forsåvidt spørre om alt 8-)

Men 1+1 sørrsmål blir vell å gå litt over streken :wink: ..... :) :D :)
Oyvind
Cayley
Cayley
Innlegg: 54
Registrert: 11/04-2005 19:29

Ja, det er i alle fall det google sier

Resultater 1 - 10 av ca. 93 900 for "1+1=30". (0,51 sekunder)
\:=l
Svar