9a   -   5                    a    -   3
_______        -         _________
  6                                 2

trenger en hjelpende hånd :P
Moderators: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa
- 
				administrator
- Sjef 
Man kan vel ta for gitt at svært få spør om oppgaver de allerede vet svaret på  

Det er da ikke flaut å spørre, men slike kommentarer fører kanskje til at færre tør 

MVH
Kenneth

Det er da ikke flaut å spørre, men slike kommentarer fører kanskje til at færre tør

MVH
Kenneth
- 
				=(
det var jo ikke sånn den skulle være heller du       ikke et minus stykke     ehhhh    det skulle være en ligning          men ble feil når den kom opp
      ehhhh    det skulle være en ligning          men ble feil når den kom opp  

så der fikk du den......spør jo ikke om minus stykker..... men tenk om noen gjør det  ,,,,da kan man ikke være så stor i kjeften        like vell du sikkert er flink i matematikk    bør ikke alle være det                takk for att du var så hyggelig       bør ikke tro jeg er helt blond
 men tenk om noen gjør det  ,,,,da kan man ikke være så stor i kjeften        like vell du sikkert er flink i matematikk    bør ikke alle være det                takk for att du var så hyggelig       bør ikke tro jeg er helt blond  

takk til deg over helt enig
 helt enig   
somsagt skulle ikke være et "minusstykke" litt hyggligere oppførsel hadde vell vært bra

så der fikk du den......spør jo ikke om minus stykker.....
 men tenk om noen gjør det  ,,,,da kan man ikke være så stor i kjeften        like vell du sikkert er flink i matematikk    bør ikke alle være det                takk for att du var så hyggelig       bør ikke tro jeg er helt blond
 takk til deg over
 helt enig
 helt enig   somsagt skulle ikke være et "minusstykke" litt hyggligere oppførsel hadde vell vært bra

For det første var jeg bare litt skeptisk fordu du sendte oppgaven to ganger.
Og for det andre, så trodde jeg ikke 62 ikke var en del av oppgaven... det så ut som signaturen. Men kom på nå at Gjestebrukere ikke har signatur 

Og... skal du ha ting slik du skriver det før det blir postet, sett slike på det.

Og for det andre, så trodde jeg ikke 62 ikke var en del av oppgaven... det så ut som signaturen. Men kom på nå at Gjestebrukere ikke har signatur

Og... skal du ha ting slik du skriver det før det blir postet, sett slike på det.
Code: Select all
 Hurra! Ja... nei... hæ?
						- 
				=)
ja ok  jeg forstår
  jeg forstår   ble litt surr ...... rotekopp er jeg,fikk det ikke til å bli ordentlig   så ble av den grunn "litt" hissig
  ble litt surr ...... rotekopp er jeg,fikk det ikke til å bli ordentlig   så ble av den grunn "litt" hissig  men foresten er nesten så tragisk at jeg kunne sendt så lette spørsmål
   men foresten er nesten så tragisk at jeg kunne sendt så lette spørsmål   haha   men nei   ......
 haha   men nei   ......  hoppsjolla hej
  hoppsjolla hej

jeg forstår
  jeg forstår   ble litt surr ...... rotekopp er jeg,fikk det ikke til å bli ordentlig   så ble av den grunn "litt" hissig
  ble litt surr ...... rotekopp er jeg,fikk det ikke til å bli ordentlig   så ble av den grunn "litt" hissig  men foresten er nesten så tragisk at jeg kunne sendt så lette spørsmål
   men foresten er nesten så tragisk at jeg kunne sendt så lette spørsmål   haha   men nei   ......
 haha   men nei   ......  hoppsjolla hej
  hoppsjolla hej- 
				Anonym
Nå tør jeg ihvertfall ikke å spørre mer.administrator wrote:Man kan vel ta for gitt at svært få spør om oppgaver de allerede vet svaret på
MVH
Kenneth

- 
				=)
haha  Det stemmer det.....Kan jo forsåvidt spørre om alt
 Det stemmer det.....Kan jo forsåvidt spørre om alt  

Men 1+1 sørrsmål blir vell å gå litt over streken .....
 .....   

Men 1+1 sørrsmål blir vell å gå litt over streken
 .....
 .....