Løsning 1P eksamen H 13

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderators: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Post Reply
Praktiskmatematikk

Hei!
Noen som har lyst til å legge ut løsningsforslag?, jeg setter store pris på alle svar :D
Vaktmester
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids

Løsningen vil etter hvert ligge på http://matematikk.net/side/1P_2013_h%C3 ... C3%98SNING men noen må skrive den først :-)
Heiiiiajakjaljaka

Men noen som gidder å legge ut løsningsforslagene deres? Fordi det er ikke sikkert løsningsforslaget kommer ut før desember.
ArneBjarne

Når kommer det fuckings løsningsforslaget?
Aleks855
Rasch
Rasch

ArneBjarne wrote:Når kommer det fuckings løsningsforslaget?
Dette er frivillig arbeid. Det fuckings løsningsforslaget kommer når noen føler for å lage det på eget fuckings initiativ.
Image
Praktiskmatematikk

Håper noen kan være snille å legge det ut snart.
Setter som sagt veldig stor pris.
Gjesten

ArneBjarne wrote:Når kommer det fuckings løsningsforslaget?
kjenner lysten på å komme med et løsningsforslag minsket etter å ha lest dette innlegget. Les Aleks sin kommentar - det er faktisk frivillig arbeid!
Praktiskmatematikk

Men håper du legger ut for oss andre som setter veldig stor pris på arbeidet.
Det hadde veldig nyttig.

Helt enig at kommentaren over var utrolig respektløst.
Guest

Dere som maser, men spesielt dere som er respektløse så må dere skjønne en ting.
En ting er å løse oppgavene, en annen ting er faktisk å plotte inn dette på matematikk.net. Når jeg skal poste spørsmål så legger jeg merke til at fort 10-15 min går bort på å skrive inn tallene på tex-editor slik at det ser matematisk ut.
ArneBjarne

Arne Bjarne beklager sin tidligere utallelse, og velger å sette pris på de som vil legge ut et løsningsforslag.
Post Reply